Завантажити форму заяви на відшкодування збитку
Завантажити список необхідних документів

У разі настання страхового випадку застрахована особа (або особа, що діє в її інтересах) повинна звернутись до call-центру страхової компанії за телефоном 0800 500 148 (багатоканальний, цілодобово).

Оплата медичних послуг та медикаментів здійснюється безпосередньо сервісним медичним закладам або аптекам, попередньо узгодженим із страховою компанією, які отримали від неї відповідні замовлення.

Якщо застрахована особа придбала медикаменти, або отримала медичні послуги за готівку та узгодила це із працівниками call-центру страхової компанії, вона має право подати до страхової компанії Заяву для отримання відшкодування витрат, що були спричинені настанням страхового випадку.

При настанні страхового випадку вартість медикаментів або медичних послуг підлягає відшкодуванню згідно умов Договору медичного страхування (програми страхування).

Заяви на відшкодування приймаються у складі повного пакету документів в терміни, що зазначені у Договорі добровільного медичного страхування (ДМС).

Документи для здійснення страхової виплати надсилаються поштою рекомендованим листом на адресу:

04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 14-18, «Страхова компанія "КРОНА"», відділ врегулювання з особистого страхування.

При виникненні питань прохання звертатись на e-mail: expert@krona.net.ua або за телефоном 0800 210 148.

Заява від імені застрахованої особи повинна бути написана особисто застрахованою особою за власним підписом, або особою, що діє в її інтересах і має відповідний нотаріально посвідчений документ.


×

Замовити дзвінок

П.І.Б ...*
Неверный ввод

Номер телефону...*
Неверный ввод

*
Неверный ввод